Simon v.39

Sidospåret fortsätter mot stupet:


Gjorde en video för en av mina favorit-YouTubers, Penny Parker, mest känd online för hennes fantastiska imitation av Sonic. Om ni använder Twitter mycket kan ni ha sett detta klipp från hennes mest kända video:


Jag känner inte riktigt att jag kan kalla min stil av video animation efter som väldigt lite faktiskt rör sig, har någon ett bättre förslag?

Annars har det gått sådär. Jag har slut på hjärnkemikalier tills jag kan ta mig till en vårdcentral. vilket har starkt påverkat ork och humör. :/ 

jag jobbar på det

Musiktips: "haha my music taste is pretty diverse haha i hate mainstream music 😌" av John Fassold.


Komm, süsser Tod,
/Simon

Kommentarer

  1. Hej, vilken kul video och fina karaktärer!

    SvaraRadera
  2. Ploga verkar som en bra rutin att följa xD Coola karaktärsdesigner, kul att se lite färg! Du skulle kunna kalla klippet för en animatic kanske?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar