Rebecka v.39

Den här veckan har det inte blivit mycket gjort för mig. Det kom upp lite annat. Vi är ett gäng som håller på att starta ett så kallat "cykelkök", en ideell cykelverkstad där man kan reparera sin egen cykel. Vi är mitt i en ansökansprocess för att få stöd för projektet, så min rit-tid förvandlas plötsligt till budgetskrivning... Hoppas att det lönar sig. Så det en jag har ritat den här veckan är några cyklar på en plakat. Men ni kan ju få se den åtminstone. Kanske hinner jag med lite mer relevant ritande i helgen.

God helg!


Kommentarer

  1. Det er en god ide med cykelkøkken! Og dejlige cykler. Du har da fået tegnet noget, der har noget med din serie at gøre, sådan :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin idé! Snyggt plakat. Blir glad av färgerna🎨

    SvaraRadera
  3. Fin idé! Jag gillar plakatet! :D Jag gillar hur du färglagt bokstäverna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar