Rebecca Jonsson v. 38 & v.39

Hello!
Så jag har satt ihop v.38 och v.39 (jag hade tekniska problem som inte löstes fören mitten av v.39. Teknik saker värkar inte tycka om mig). 

Under v. 38 funderade jag på de saker jag redan vet om de två karaktärer som jag hade redan designat och vilka händelser som jag vill ska vara i serien. Jag hade även mitt handledar samtal som hjälpte mig att tänka på vad exakt vill jag att de som läser serien ska lära sig eller bli påmind om. Tänkte även ut hur vissa hädelser kommer påverka huvudkaraktären.

Under v.39 har jag inte gjort så mycket. Jag har arbetat på en till karaktärs design män jag har inte bestämt mig än om jag är nöjd med hur han ser ut och känslan han ger. Kommer nog ha med bilder på honom nästa vecka.

Kommentarer

  1. Alltid lika roligt när tekniken jäklas med en... xD
    Ska bli spännande att få se denna karaktär! :D

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vill jättegärna se dina designer. Är lite i samma stadie som du med att fundera på seriens händelser och knyta ihop trådarna i mitt huvud. Krävs mer funderande än vad man tror. Jag skrev fel på min förra kommentar så jag tog bort den xD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar