Nina Nilsson v.37


Den här veckan  har jag mest gjort lite olika karaktär designer.



Det här ska vara huvudpersonen till min serie. Jag har dock inte kommit på något namn till henne än. Men jag får fundera under den kommande veckan om namn till mina olika karaktärer. Och göra färdigt min mindmap och påbörja bildmanus till min serie.




Det här är också huvudpersonen och det är när hon är 7 år gammal.



Här andra viktiga karaktärer som att den här katten ska dyka upp i slutet 



och huvudpersonens mor.


Kommentarer

  1. Så fina karaktärer!! Mamman har sån sjukt bra blick. Huvudpersonen står så coolt och älskar katten!

    SvaraRadera
  2. Ååå din stil är gullig! :D
    Coolt att man får se huvudkaraktären i olika åldrar och mamman ser ut att vara en rolig karaktär att följa! Har du funderat ut några färger till karaktärerna ännu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! =)

      Har inte tänkt så mycket på färger till mina karaktärer men jag tror huvudpersonen ska ha grönt hår.

      Radera

Skicka en kommentar