My V.39

Hey!

Har haft en rätt lugn vecka, gjort klart alla character sheets och sen så har jag arbetat på andra projekt också. Ville ta en liten paus från comic arbetet för kände jag behövde ny inspiration!

Har mestadels tänkt ha fokus på att rita mer alternativ av framsida nu och arbeta med bildmanus, som jag börjat arbetat lite smått på.

Har iallafall tagit lite ledigt idag då jag är i Stockholm och ska se Alice Cooper idag med syrran, ska bli skönt med lite familjetid 😊


Här är mina char sheets! Ge gärna respons om ni tycker nått ska ändras eller whatever it now might be :)






Kommentarer

  1. Dom blev ju asbra ju!
    Snyggt jobbat och ja det är viktigt att ta pauser och umgås med nära och kära! :)
    Är så lätt hänt att tiden ba rinner iväg! :O
    Coolt att man kan se deras special abilities där också! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar