My V.38

Hej!

Har mest fortsatt att arbeta med reference sheet denna vecka, satsar på att bli klar med det nästa vecka så jag kan börja klura mera på manuset och hur jag vill bygga upp storyn. Har även tänkt jag ska göra några mer alternativ till framsidor (max 5 till olika varianter)

Detta är iallfall vad jag gjort under veckan:


Är klar med all around view på alla karaktärerna, så nu är det vara till att skriva info och finputsa.

PS. Haft lite problem med att skriva kommentarer här senaste veckan, men nu funkar det igen som det ska! 👌

Kommentarer

  1. Wow!

    Gillar verkligen hur du ritar karaktärernas "stance" så att säga i dessa reference sheets!
    Du är väldigt bra på att rita kroppens proportioner! :D

    Jag tycker att det hade varit väldigt användbart för din del att få se perspektivet snett framifrån och bakifrån också! :)

    Ååå det är så kul att sätta igång med uppbyggnaden av sin story!
    Lycka till!

    Det hade också varit jättekul att få se det resterande varianterna på framsidan! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och har även tänkt på att göra perspektiv snett från sidan!
      Men då jag vill försöka komma någonstans så får det vänta lite och så ska jag arbeta med bildmanus ett tag, så kan jag återkomma till det sen. :)

      Har inte börjat med dom andra skisserna på framsidan än men det kommer snart :D

      Radera
  2. Jag älskar dessa sheets! Kanske ska färglägga mina karaktärdesigner digitalt också någon gång.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar