My v36 & v37

Ciao!
Var super kul att träffa alla förra helgen 😃

Börjar med vecka 36.v.
Blev inte så mycket gjort för var en riktig skit vecka då vi var tvungen att ta bort en av våra katter, svårt att ta farväl av en familjemedlem och blev därför inte så mycket (påbörjade bara lite små saker). Men att träffa er alla under den helgen gjorde verkligen veckan till något bättre.

Och så nu vecka 37 så har jag istället gjort mer och känner mig peppad!
Har gjort klart mina karaktärs designer på alla tre karaktärerna det ska handla om och även arbetat på någon typ av framsida till min serie.
Tänkt jag ska göra nån typ av character sheet på karaktärerna nästa vecka så man kan få lite mer basic info på dom och även börja med bildmanus.

Men här är iallafall det jag gjort under veckan:

Design på Seven (huvudkaraktär) :



Design på Izra (arbetar på bårhus. Kommer träffa på Seven senare) :
















Design på Sitri (Skapare av Svenen. Död) :
 



Här är även framsidorna som jag hade en plan på att kanske ska använda, ska fixa omkring med dom i datorn och fixa till en skrift och lite annat jazz. (Ville also ha en ursäkt att göra ink splatter bilder.)
Men är väl egentligen bara 100% nöjd med bild nr 3 och mest troligast att jag kommer använda den.


















Ni får gärna ge feedback på bilderna, som sagt så är man ju alltid sin största kritiker så kan vara nice med lite input av någon annan som inte är jag själv 😂

Kommentarer

  1. Ledsen att höra det! Starkt gjort att ens orka med (lite små saker) då!
    Character sheets är en jättebra idé och kan hjälpa en enormt!
    Tänker du rita dina karaktärer från olika håll då så att du har typ en "mall" att använda senare?
    Gillar framsidorna 2 0ch 3 bäst, men tror du att du kommer att få plats med en titel? :)

    SvaraRadera
  2. Att ta farväl av kattfamiljemedlemmar är fruktansvärt! Jag beklagar sorgen.
    Jag måste säga att jag älskar bild nummer 2!

    SvaraRadera
  3. Första karaktären! Tänkte direkt på David Bowie! ha, sån pondus.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar