Mikael - vecka 35 & 36

Hej alla.
Har ännu inte riktigt kommit på vilket projekt jag vill göra under terminen.
Men hoppas kunna komma på det inom kort.
Har dock gjort några ytterligare bilder till mitt projekt A Day In The Life Of A Skäggig Typ.
Första bilden rör att bli bortglömd av människor man trodde var ens kompisar.
Andra bilden är en hyllning till världens bästa film The Thing från 1982. Vattenpistolen var ett tips från min sambos brorsbarn som jag brukar rita serier ihop med och som också gjort två serietidningar som jag släppt på mitt förlag.
Bild tre är en man som brukar gå förbi mitt jobb.
Bild fyra är när jag blev tillsagd av en man i draksvans att sluta fåna mig på ett studentställe i stan.
Bild fem är när jag blev utslängd från en bar för jag bara drack läsk. Han som slängde ut mig fick jag nyligen reda på är den melodifestivalbekante Samirs pappa tydligen. Mitt claim to fame :)

Det finns längre förklaringar av bilderna på min instagram: gubbakvarten
Ni får gärna följa kontot, eller hojta till med era namn så jag kan följa er där.
Alltid kul att se folks bilder.

(Vet inte varför texten blir blå.. försökt ändra det, men verkar vara ngt knas)








Kommentarer

  1. haha bra claim to fame... stå upp för oss läskdrickare på barer! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar