Linda v.36

Hej alla! :)

Den här veckan har varit lite kaosigt för mig så jag har inte riktigt kunnat få ner idéerna jag har i huvudet på papper. Det låser sig på ett sätt. Jag började skissa lite på en enruting (som jag inte hittar för tillfället) när jag gick Serietecknarutbildningen tidigare. Denna vecka har jag funderat och försökt planera hur jag ska rita den och detaljer osv. Det är om mig och krånglet med Försäkringskassan. Då de tyckte jag skulle börja jobba helt inte så långt efter härnoperationen. Så jag ska försöka jobba på denna och få ner det på ett bra sätt. Jag har så många idéer men jag tycker det är så svårt att få ner dem. Nåt jag övar på.

Förlåt att jag inte har kommenterat på allas inlägg än. Men jag har läst allas!

Jag bjuder på denna jag klottrade på när jag väntade på tåget! :)






Ska bli kul att träffa er! :)


Kommentarer