Kristoffer V. 38

Hej.

Den här veckan har jag nästan slutfört min 3 sidors serie helt och hållet! Det är bara lite finputsning som behövs nu!

Jag har också påbörjat min mindre serie på 4 paneler som jag kommer att fortsätta med senare.

Dom här mindre serierna är mest tänkt som humorstrippar medans den mycket större och seriösare storyn ständigt utvecklas i mitt huvud! :)

Jag har bestämt mig för att jobba mestadels i svartvitt med några få färginslag tills jag känner mig helt bekväm med och har tiden till att färglägga och skugga ordentligt! :)

Annars har jag bara chillat den här veckan. Sätter mig och ritar så fort jag har kommit hem från jobbet, lagat middag och tillrett matlådor! 😎





Kommentarer

  1. Jag gillar hur det blev när du la till svart och vitt. Jag sa ju det under helgträffen men huvudpersonen är verkligen söt. Åh jag gillar Macho cho!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att till och med hans mustasch har ett plåster xD

    SvaraRadera
  3. Gillar din lilla mini serie. Hade dock en tanke!
    Du skulle kunna lägga in dom här små serierna i din "riktiga" (i brist på ett bättre ord just nu, brain freeze) serie. Ungefär som i vanliga manga bövker brukar det ju kunna vara nån liten mini serie i slutet av boken :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar