Jennifer v.37


Hej!

Denna veckan har jag arbetat med att göra om 2st strippar som jag tidigare gjort, och försökt få dom mer i den stilen jag har nu. Den ena strippen gjorde jag om till en enruting och den andra strippen (den nedan) ändrade jag bara stilen på. Men tycker det blev bra! Är inte super van vid strippar men den här fick jag till iallafall :)

Provade på att ha en bild på den killen framför mig när jag ritade för att komma in i känslorna i serien bättre men det var ingen bra idé då min PTSD kickade igång. Men man vet ju aldrig om en idé är bra för än man testat den men..  haha.

Men jag försöker ta nya tag imorgon! tänker att chips och choklad kan muntra upp mig lite medan jag tecknar de jobbigaste rutorna! Man får försöka hitta sina knep haha..

I övrigt så har motivationen iallafall funnits där hela veckan hittills, vilket känns bra! :D



Kommentarer

  1. Hej!
    Vad kul att få se killen. Jag tycker det gör mycket för serien när läsaren får ett ansikte på honom. Bra fångad situation! Vilken tur att huvudpersonen tar sig ur det där förhållandet <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jättebra strip! Väldigt stark. Och starkt av dig. <3 Choklad och chips lät inte som en dum idé. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar