Jennifer v.36



Hej! 

Har tänkt fram och tillbaka gällande mitt projekt och bestämt mig för att fokuset ska tas ifrån den psykiska misshandeln och istället fokusera mer på tiden efteråt och den problematiken. Tror det blir mycket bättre. Sen tar jag bara med de delarna från den jobbiga perioden som faktiskt går att se på med lite humor. Allt som jag vill ska komma med kommer ändå att komma med, så tror det blir bättre :)

Har helt glömt att säga att jag har en serie-instagram. Där heter jag iallafall @floberg.serier :)

Veckan har vart seg med tecknandet så jag har fått sitta verkligen hela dagarna. Har listat ut att jag är urdålig på multitaskande haha. Men nu har jag 8 helt färdigställda en-rutingar iallafall :) Får se om jag hinner göra några nya skisser imorgon, blir nämligen att bila ner till Stockholm, och det tar lite tid haha...

Men hoppas på en inspirerande, motiverande och spännande helg iallafall! Ses där :)!



Kommentarer

  1. Som sagt, mycket viktiga ämnen. Ska verkligen bli superkul att följa. :) Jag började följa dig med båda mina konst-instagram. Vi ses! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar