Maya v. 37

Hej igen!

Jeg har ikke tegnet, men jeg har læst en hel del forskellige serier. Følte at jeg sad fast og mine tegninger blev for uinteressante og flade, så jeg har læst for inspiration: Alt fra Batman (year one) til Line Jensen (Det store regnestykke), Liv Strömqvist, Julie Hansen, Steen og Stoffer - og så har jeg stalket War and Peas, Poorly drawn lines, Mo Welch, Strange Planet etc på Instagram... PYH! (jeg hedder myellismy på Insta, vil gerne følge jer, hvis I bruger det? :-) )

Jeg er mega inspireret. Så de næste par dage kommer til at gå med at skrive manus (første udkast i det mindste) og så ellers skrive det ud. Meget spændt på det hele lige nu. :-)

Alt godt herfra!

Kommentarer

  1. Batman och Poorly Drawn Lines. :D Så bra!
    Ska bli kul att läsa det du gjort sen. :)

    SvaraRadera
  2. Älskar Julia Hansen! Enorm inspiration. Så värt att bara läsa massa serier.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar