ella vecka 38

hej hej!

den här veckan har jag tröttnat på att planera för det ger så lite pepp känslor och känns sjukt övermäktigt eftersom projektet är så stort. så jag har provritat lite och kommit på lite mer om
stilen/rutupplägget. den sidan jag provritat här ska tillexampel vara typ två sidor och bilderna därför mkt större och texten mindre dominant.


lite saker ska byta plats men mest ska det bli bättre hehe. jag gjorde även ett bildmanus till ett annat scenario förra veckan (men glömde blogga) som jag inte vet  om det syns så mkt vad det egentligen är men här är det iaf. och typ en skiss till framsidan.



blev också sidetracked av att min kompis ville att jag skulle rita en tattoo till honom så jag har skissat på den och det blir ju INTE bra

xoxo gossip girl


Kommentarer

  1. ja äntligen lite tecknat!!! vadå inte bra tatueringsskiss, den ser ju jättefin ut, älskar dina landskapsillustrationer... du behöver bara pilla lite med den tror jag

    SvaraRadera
  2. BRA JOBBAT med bildmanus! Det är ju då man kommer igång på riktigt!
    Du är ju expert på berg! Det kommer bli bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar