Cajsa v. 37



Hej hej!

Jag har fortsatt jobba med serien och det har gått ganska bra. Är inte 100% nöjd med alla mina bilder, men jag tänker att småpill ligger längre fram i processen. Nu vill jag fokusera på att få upp serien i stora drag, sen ritar jag tydliga rutor och snyggar till.

Jag har också skrivit lite mer på manuset. Vissa saker ser jag fram emot att teckna nästa vecka/i helgen.

Den här veckan får ni, (precis som i förra veckans sexscen), se de sämre delarna av huvudpersonens förhållande. Jag ska också försöka teckna lite gladare sidor längre fram, för att visa varför de överhuvudtaget är tillsammans. Innan allt blir skit brukar det ju finnas något bra osv.

Anyway, här är en del av det jag gjort i veckan:


















Kommentarer

  1. hualigen håret reser sig av rädsla när jag läser, du lyckas verkligen förmedla "obehagskänslan". Blir på riktigt rädd.
    ps. Dina profiler på karaktärerna är väldigt vackra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad kul att du tycker om profilerna. Jag har lite svårt med min huvudkaraktär än så länge. Hennes profil blir lite olika på olika ställen. Bra att obehagskänslan känns!:)

      Radera
  2. Du får verkligen fram känslan i dina serier! ska bli spännande att se hur du gör för att få fram även de fina stunderna dom hade tillsammans :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det blir en utmaning:) Jag får nog använda fantasin mer när jag ska teckna de fina stunderna:)

      Radera
  3. Du kan virkelig skildre noget ubehageligt helt vildt godt! Puh, fik helt ondt i maven i det - på den gode måde. Tror alle har eller har haft en veninde, der har været i et forhold som det. Jeg elsker enhjørningetights :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Ja, det finns så många knepiga människor att vli tillsammans med. Först tänkte jag att jag berättade min historia, men nu tänker jag att jag berättar mångas. Jag märker nu att jag missat teckna enhörningarna i första rutorna. Det ska jag fixa. Kul att vi är vänner på facebook nu!:)

      Radera
  4. Huuu, vilken obehaglig snubbe! Väldigt bra skildrat!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar verkligen det här. Jättebra! Man får den där känslan om vilket creep han är. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar