Byta handledningstid

Hej!

Nadine Bergqvist här! Nu är det så att jag har en handledningstid på morgonen. Mina tider är 09.40 till 10.00 om jag minns rätt. Hittar inte pappret på tiderna just nu.

Nu är min fråga. Är det någon som skulle vara villig att byta tid med mig. Jag är extremt morgontrött och har lätt för att försova mig. Därav är risken stor att jag missar mina handledningstider. Därför skulle det vara bättre ifall jag fick en eftermiddagstid då jag också är lite klarare i huvudet. 

Så, Valentina, Maya ,Elisabeth ,Rebecka ,Malin ,Maja ,Ella ,David och Jennifer, är det någon av er som skulle kunna tänka er att byta tid med mig? Det skulle hjälpa mig något enormt! Kommentera gärna och skriv om någon är villig. 

Kommentarer

  1. Hej! Jag kan byta handledningstid, det spelar ingen roll för mig när på dagen det är. Jag behöver bara veta vilka dagar och tider jag får då.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar