Ana v.38-39

Hello.
Jag gör ett väldigt försenat inlägg för v. 38 och för denna vecka i ett. Jag har varit helt under isen i bihåleinflammation. Känner fortfarande mig inte bra och alla säger att jag ska till vårdcentral men PALLA. Jag sköljer näsan med sån fräsig kanna några dagar till.

Fortfarande i hybrisdimma under v. 38 skapade jag snarare konst:


Inatt drömde jag att Ida sa till mig att jag måste börja jobba med TEXT. Och det är nog där jag befinner mig. Jag måste börja formulera texter till mina bilder. Lämnar alltid det till sist, möjligtvis bör jag börja med texten.
Jag fastnar där och då är det lättare att bara fortsätta göra bild. Typ såhär (obs texten är inte den riktiga, utan egna anteckningar om):



Jag blev väldigt glad över veckobrevet och jag ska ta mina bihålor och mitt plakat och pallra mig till Medis imorgon såklart! Vi ses där!



Kommentarer

  1. Krya på bihålorna och älska detta med din hybrisdimma. Dina textanteckningar på bilden med parterapin ser lovande ut. Hoppas ni får en supermaffig klimatstrejk idag!

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig med det där med text. Jag kan få prestationsångest över att sätta en text på en bild som jag är nöjd med, för jag vill att de ska matcha både innehållsmässigt och samma grad av brilljans. Snygga bilder! Gillar bakgrunden på översta, snyggt med kontrasten

    SvaraRadera

Skicka en kommentar