Ana v 37

Hallå hej.
Den här veckan har jag snöat in på en favoritsida:

Här lär jag mig allt om psyket, enligt den gamla visdomen: intet mänskligt ska vara mig främmande!


Jag är dessutom i fasen av menscykeln där jag befinner mig i hybris och tänker att allt jag gör kommer bli fantastiskt. (därav gudskomplexet ovan)

Det är alltså gynnsamt att teckna och tänka kring dr Gris och hennes terapier.

Just nu skissar jag och funderar kring följande:

- Dr Gris ger parterapi
- Dr Gris coachar dig till opersonlig utveckling
- Dr Gris utvecklar sina alldeles egna samtalskort - Nassekort
- Dr Gris rorschach-test
- Dr Gris andas i spagat





(jag kan tyvärr inte kommentera på bloggen än)

kort och koncist om v. 37. Kram alla

Kommentarer

  1. Haha det är ett bra stadie att vara i. Vanligtvis brukar det på riktigt bli bra också när man känner sig brilljant. Bra att bedriva lite lexikon-forskning samtidigt, jag känner mig alltid som en forskare när jag gör research för något jag ska skriva/rita.

    SvaraRadera
  2. Åh hybris suits you well! Och sen när den avtar kan en ju tänka att det är kul med kontraster. Parterapi och opersonlig utveckling tycker jag låter griskul! :D

    SvaraRadera
  3. Underbart! Passa på att njuta av hybris-säsongen så länge den varar. Ingen censur nu, bara fullt ös. Dina idéer verkar sjukt roliga!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar