Veckobrev v. 35

Hej Distansklassen!

Här kommer ert första veckobrev. Tisdagen varje vecka kommer vi publicera ett veckobrev där vi skriver om saker som är aktuella för kursen. Datum för våra helgträffar är 7-8 september och 14-15 december.


Tider för helgträff 1: 

Lördag 7/9
9.30-10.00 drop in med fika 
10.00-12.00 kurs
12.00-13.00 lunch
13.00- 15.00 (ca) kurs

Söndag

9.30-10.00 drop in med fika 
10.00-12.00 kurs
12.00-13.00 lunch
13.00- 14.00 (ca) kurs 

Mer detaljerat schema kommer senast nästa vecka!


Det var fint att läsa alla era inlägg idag och sätta sig in i era planer för kursen. Jag har idag gjort ett utkast på basgrupper och handledningstider som jag och Wendel ska titta på tillsammans innan helgträffen, så kan kursen komma igång ordentligt därefter. Mitt intryck är hur som helst att vi kommer kunna bilda bra grupper med potential för kunskapsutbyte och samarbete i höst.


Vecka 35 ska ni göra ett nytt inlägg om era projekt i slutet av veckan. Det är så ni visar er närvaro i kursen. Visa/berätta vad ni har gjort den här veckan. För er som inte riktigt har kommit igång eller tagit beslut om vilket projekt ni ska satsa på: berätta om för och nackdelar med olika alternativ ni tänker på, och visa skisser eller utkast ni håller på med.


P.S. Idag har jag jobbat hemifrån för jag tänkte det skulle vara fridfullt och fokuserat. Det blev fokuserat faktiskt men absolut inte fridfullt för det pågår nu stambyte i mitt hus och hela arbetsdagen har ackompanjerats av högljutt borrande. Öronpropparna blev mina bästa vänner! Ett tag satt jag utomhus och fick en oväntat gäst. Jättestor larv!
Bästa hälsningar Ida


Kommentarer

  1. Haha, älskar filmen med larven i förgrunden och rösterna i bakgrunden! Fick verkligen en känsla av din arbetsmiljö :,D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar