Valentina v.35

Hej!

Det har gått bra för mig projektmässigt denna vecka. Kunnat  jobba i min ateljé nästan varje dag.
Arbetat med fyra sidor specifikt. Två sista sidorna på kapitel fyra och de två första på kapitel fem. Jag  jobbar förresten alltid i svartvit på A3 papper. Tusch, stålstift och pensel. Sen färglägger jag digitalt i Photoshop.





Här slutar kapitel 4 och nästa kapitel börjar såhär; 




Sinnessjuk reaktion men det va verkligen sådär. Kommer fortsätta på den sidan nästa vecka. Är riktigt peppad på att jobba, känns som att jag verkligen har kommit igång. Kanske. 

Hälsningar Valentina






Kommentarer

  1. Bra jobbat! Skönt att du kommit igång så bra och vad roligt att se framstegen och hur du jobbar!

    SvaraRadera
  2. Så snygga och inlevelsefulla ansiktsuttryck, allvarligt och komiskt på samma gång

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen det överdrivna ansiktsuttrycken! :D

    SvaraRadera
  4. Gillar stilen och den ångest "nummar två streck" ! så sant!

    SvaraRadera
  5. Kul att läsa hur du jobbar i A3. Snygga och uttrycksfulla bilder!

    SvaraRadera
  6. Ansiktsuttrycken är jättebra! Jag fick lite obehag av den här serien. Så du har verkligen lyckats ta fram en känsla hos läsaren! Toppen :D

    SvaraRadera
  7. Väldigt bra beskrivning av graviditetstest-ångest! Och som andra sagt, bra ansiktsuttryck!

    SvaraRadera
  8. Hehe, vilken igenkänning då det kommer två streck man hoppats slippa se på ett graviditetstest! Jättebra skildrat.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar