Simon v.35

Hej allihop!

Så... jag har inte hunnit teckna något denna vecka. Mycket har hänt som har tagit upp min tid och framför allt mina händer. Men! Jag har haft tid att samla inspiration för Zolpidem.

Till exempel, denna artikel i Vulture om rapparen Lil Pump.

Och musiken som jag kommer lyssna på under manusförfattandet:



Woof. Inte lite musik där.

Jag hoppas ha hunnit fixa thumbnails för åtminstone det första kapitlet när vi ses nästa helg. Har inget planerat som drar ut mig från källarstudion till dess, så om jag inte har lyckats har jag inget annat än mig själv att skylla på!

Funderar på att avsluta varje inlägg med en låt inom stilen verket handlar om. Till att börja med, nysläppta Boy Bye av BROCKHAMPTON.

Ses,
/Simon Beck

Kommentarer

  1. Spännande! Hoppas att nästa vecka bjuder på lit mer rittid för dig.

    SvaraRadera
  2. Lycka till Simon!
    Ibland kan det vara svårt att koncentrera sig och riktigt gräva ner sig i arbetet även om man inte har något annat på schemat! xD
    Hoppas det går bra med dina thumbnails! :D

    SvaraRadera
  3. Det är nog smart att samla inspiration och så innan du börjar teckna, ibland kan jag vara lite för ivrig att börja teckna och får jobba med inspirationssamlandet mitt i. Kul med tema-spellista också :)

    SvaraRadera
  4. Samla bakgrundsmaterial och inspiration hör ju också till. Viktigt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar