Presentation Linda v.34



Hej på er! :)


Linda Kern här. Jag har inte ritat så mycket på ett tag som jag hade velat men det ska bli kul att komma igång igen. Jag tänker fortsätta med det jag gjort tidigare när jag pluggade på serietecknarutbildningen 17-18. Det är mest självbiografiska serier om mitt liv med svår epilepsi, dagliga anfall och hjärnoperationen som jag gick igenom som nu gjort mig anfallsfri. Om hur jag upplevt allt. Och informativa serier om epilepsi för att sprida kunskap. Jag gör även serier om psykisk ohälsa och olika diagnoser. Jag har svårt att hålla mig till en idé så jag kommer jobba på det där inspirationen är som starkast. Jag gör mest enrutingar nu. 


Här är lite vad jag gjort tidigare och en bild på mig. Det kommer bli kul att se era serier. :)






Kommentarer

  1. Hej Linda! Kul att ses igen, ser fram emot att läsa mer av dina grejer under kursen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja kul att ses igen. :D Ska bli kul att se mer av ditt också. :)

      Radera
  2. Hej Linda! Det ska bli spännande att följa ditt arbete och läsa dina serier : )

    SvaraRadera
  3. Hej Linda! Fint att du är tillbaks på kursen! Dina serier är så viktiga och grymma! Fint porträtt också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det är fint att vara tillbaka. :) Vad glad jag blir. Tack! Och tack! :D

      Radera
  4. Hej! låter riktigt spännande, ska bli intressant att läsa dina serier :)!

    SvaraRadera
  5. Wow, det ska bli spännande att läsa mer!

    SvaraRadera
  6. Hej! Viktiga ämnen, ser fram emot att få se mer.

    SvaraRadera
  7. Hej! Ska bli kul att se mer av dina serier. Så bra att du vill sprida kunskap om så viktiga ämnen.

    SvaraRadera
  8. Hej Linda! Kul att få läsa mer av dina serier under hösten, och bra grej att jobba där inspirationen ligger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. :) Ja det blir lite enklare att få nåt gjort då. :P

      Radera
  9. Hej!
    Gillar hur du ritar ansiktsuttryck! :)
    Jag har inte heller ritat så jättemycket på ett tag nu! xD
    Ser fram emot att få se mer! Självbiografi gör så man dras in på ett annat sätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Ska bli kul att se mer av ditt också. Håller med, man dras in på ett annat sätt!

      Radera
  10. Hej Linda! Kul att du är tillbaka med oss. Jag tycker om bilden med 'monsters inside your head', den hade jag inte sett tidigare. Den med adhd och pengar blev också bra! Jag ser fram emot att se ännu mer av det du skapar. Viktiga ämnen som sagt. /Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att vara tillbaka. Tack. :D

      Radera
  11. Hej! Kul farver :-) Glæder mig til at se mere - jeg aner intet som epilepsi, så det bliver spændende!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar