My - V.35

Hej!

Den här veckan har det gått lite trögt, inte blivit något tecknande för mig eftersom jag arbetade sista veckan på sommar jobbet och varit helt slut när jag kommit hem och mestadels bara lyssnat på lugn musik medans jag tänkt (eller vad jag kallar lugn musik, doom/black metal, haha!)
Men har istället haft massa tid att fundera på hur jag vill att min story ska börja medans jag har städat på jobbet har nu ett solid koncept jag tänkt gå med. Ska börja med storyboarding och att rita koncept art på mina karaktärer nu i veckan, så jag har nått mer intressant att uppdatera om då!

Ses nästa helg! :D

Kommentarer

  1. haha lugn musik... doom/black metal. blev glad <3 blir nog bra det här My, alltså vad du än kommer på <3

    SvaraRadera
  2. Att få tid att fundera på storyn är bra med - det behövs innan en börjar teckna :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar