Jennifer v.35

Hej!
Jag har skissat en hel del och har fått ihop sex stycken en-rutingar. Nedan visar jag 5 st som jag bara tuschat och 1 som jag färdigställt i Clip studio.
Jag har insett att min process är riktigt långsam haha.. Men tänker ändå att huvudsaken är att jag blir nöjd med det jag skapat. Det som tar längst tid är att färglägga (tiden går ju så himla fort när man ritar! haha). La även mer tid på att utveckla min stil lite mer i datorn och jag blev faktiskt riktigt nöjd över det färdiga resultatet :)! 
Det som vart svårast är att komma på handlingen i serierutorna för psykiska misshandel perioden. Märker att jag lättare kommer på idéer för serier som utspelar sig före och efter den psykiska misshandeln. Vet ju att det finns hur mycket som helst att teckna om gällande den psykiska misshandeln så hoppas på att det lossnar snart!

Börjar fundera lite på om jag ska klämma in några strippar i projektet också då vissa idéer inte får plats i en en-ruting. Ska fundera vidare på det! 

Motivationen finns där iallafall och jag börjar få en mer klar bild av hur jag vill att mitt projekt ska vara och se ut. Så det har vart en produktiv vecka och jag hoppas att motivationen finns där även nästa vecka! :D







Kommentarer

  1. Kan relatera!
    Jag tycker att jag själv jobbar väldigt långsamt, men som du sa att bara man blir nöjd med det man skapar så! :) Snyggt jobbat och lycka till! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men precis! tror man stressar lite för mycket ibland :) Tack! Lycka till du med :D!

      Radera
  2. Jeg kender det! Tiden flyver, når man tegner :-) Fine detaljer og farver!

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut! Och ja, det är nice när en kommer in i ett flow och tiden bara flyger iväg :)

    SvaraRadera
  4. Det är kul att du "vågar" göra enrutingar, det passa väldigt bra till ditt berättande! / från en som började teckna serier genom enrutingar men som nu inte tycks kunna hitta tillbaka till dom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack :D ja, jag började tvärt om med strippar först och gick över till mer enrutingar. Men tror kanske att man söker sig till den formen som passar bäst till de idéerna man har för stunden :)

      Radera
  5. Jättebra och träffande enrutingar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar