Maya v. 35

Hej!

Jeg skitser på livet løs. Bare blyant. Det er godt at komme i gang med at tegne igen :-)

Jeg kan se, at der er nogen rum, jeg gerne vil lave om, bl.a. baren og når de sidder på baren og snakker. Men jeg tror, jeg vil skitse det hele med blyant først, så skrive et manuskriptet, og så skitse igen - hvordan griber I det hele an? Tegner I bare? Eller har I et manuskript? Min historie er ud fra en novelle, så jeg har en form for manuskript :-)

God weekend!

Fred ud,
Maya


Her er de første sider i min serie HUL:








































Kommentarer

  1. åh! ja det är så kul att börja teckna igen! så cool tecknarstil! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA så fedt at få gang i tegningen igen - og tusind tak!

      Radera
  2. Du har en intressant tecknarstil! Jag brukar också teckna i blyerts först och sedan fylla igen digitalt eller för hand med tusch eller bläck. Dina serier ser bra ut tycker jag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tak! :-) Jeg vil så gerne begynde at lave mere digitalt. Hvilket program bruger du? :-)

      Radera
  3. Nice skisser och sidor!

    Jag brukar göra ett text-manus först, sedan "storyboard" (väldigt grova skisser för att få ut layout) i A6-storlek. Sedan tar jag in det i dator och "finskissar" innan jag tuschar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du er virkelig også god til det digitale - det vil jeg gerne lære! Hvilket program bruger du?
      Fed ide med storyboard, det tror jeg, jeg vil gøre :-)

      Radera
  4. Oj vad mycket skisser! Vad kul. Jag gillar dina serier. Jag brukar vilja skriva eller skissa ner något på ett eget papper för att ha koll på hur serien ska bli, sedan kan jag finskissa eller gärna teckna direkt i tusch på ett nytt papper. Det är bra med lite förarbete men härligt när det får gå fort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tak! Ja, jeg er helt enig - alt det her forarbejde er sikkert godt givet ud, men det kan tage laaaang tid. Jeg gør ligesom dig :-)

      Radera

Skicka en kommentar