ella heter jag!

hejhej!!

ella heter jag och jag gick i skarpnäck förra året men är ny här på distansen. KUL SKA DET BLI!

jag kommer jobba med ett projekt som heter katten som handlar om en vars lägenhet försvinner och sen blir det att den flyttar in i ett kollektiv med tre andra men dom vill egentligen inte ha en till roomie utan dom hade funderat på att skaffa katt. så då ser huvudpersonen till att.... bli lite mer kattig. den handlar om gränser och var man sätter dom från början och hur man sen kan se dem förflyttas.

det är ursprungligen en novell skriven av min favoritdramatiker och vän så det jag funderar nu över är vad som passar i vilket forum, vilka val jag behöver göra nu när det blir bilder som är vad dom är, istället för bilder i huvudet som kan se olika ut hos olika personer. (jag menar alltså att jag funderar kring kön etnicitet och huruvida personen bli en katt eller om den bara beter sig som en katt...)

hoppas alla mår bra!

gla midsommar!

Kommentarer

  1. Hej Ella! Haha, gillar fotot :)) ...och temat på din serier, om gränser som förflyttas, så himla viktigt och intressant! Välkommen tillbaka och in i distansklassen! :D

    SvaraRadera
  2. HEJ! KUL, va rädd ett tag att du inte skulle gå distansterminen med så ser jag ditt glada fejs här!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Ella!
    Vad kul å se att du är tillbaka! Hoppas ditt projekt kommer gå bra! :D

    SvaraRadera
  4. Ooooh vilket bra projekt!! Låter asintressant och roligt/sorgligt samtidigt. Glad att du fortsätter med oss och ser fram emot att se serien få liv! /Ida

    SvaraRadera
  5. Hej! Låter spännande. Ska bli kul att följa! :D

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilken rolig idé, haha, och kul hur du ska använda temat med gränser mm.

    SvaraRadera
  7. Hej hej, roligt/intressant projekt, ser fram emot att få följa det i höst :D

    SvaraRadera
  8. Hej! Det er kul, sej ren :-) glæder mig til at følge!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar