Ana v. 35

Hej!
Den här veckan har jag bara hunnit jobba en dag (vanligtvis har jag 2 dagar/vecka i ateljén).

Började spontant med en Babe-serie - Babe ska på föräldrakurs. Och som vanligt pallade jag inte att planera i förväg så jag har ingen aning om helt hur lång den blir eller om den kommer ha någon poäng. Otroligt ineffektivt sätt att arbeta men... ja.

Jag verkar inte kunna kommentera på andras inlägg, jag minns att någon hade samma problem förra året - vet ni hur man ordnar det Ida/Wendel?
Men jag har läst allas idag och känns som det sprudlar!

Ok här är veckans bilder.


Kommentarer

  1. OOh ser kul ut! fuck planering liksom. (ibland alltså typ du har dispens självklart tycker jag osv) jag kan inte kommentera från min iphone men från dattttttooooorrrrr (börjar bli trött å skriver rappakalja tydligneeoeo) kram

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara nyttigt att bara kastas in i ett arbete utan att hinna planera eller något och se vart det leder! :)

    SvaraRadera
  3. Knepigt att du inte kan kommentera, men det kanske är som tidigare nämnts, det funkar bara via dator? Fina bilder ändå, gillar den där alla kvinnokliniker ligger åt samma håll som avfallsanläggningen XD

    SvaraRadera
  4. nya sjukhuset heheheh

    SvaraRadera
  5. Det finns ju något speciellt med att jobba mer i flow än i planering också. Ser spännande ut!

    SvaraRadera
  6. haha åh de forældrerkurser - da jeg var gravid (har en datter på et år) skulle vi sidde en stor gruppe forældre, som ikke kendte hinanden, og så tale om vores forhold til vores "fødselskanal" (vores skeder, haha). Og så så vi fødselsvideoer, og en mand besvimede, da babyens hoved stak ud af fødselskanalen. Det var sjovt og akavet!! Glæder mig til at se Babe på kursus :-)

    SvaraRadera
  7. Ana! Kul att ses igen och nu är vi ju TYP grannar. Inte riktigt men näst intill :) Fina bilder som vanligt! Älskar din idé med föräldrakursen. Så roligt med krocken mellan idealbild och verklighet. Sjukt att de bara hade rosaskimrande pluttenutt-bilder!?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar